Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

Παραιτήθηκε ο Γ. Σακελλαρίδης

Την παραίτησή του από το βουλευτικό αξίωμα, ανακοίνωσε με επιστολή που απέστειλε προς τον πρόεδρο της Βουλής Νίκο Βούτση, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στην Α' Αθήνας Γαβριήλ Σακελλαρίδης, ζητώντας να κινηθούν οι διαδικασίες αντικατάστασής του.



Τη θέση του κ. Σακελλαρίδη καταλαμβάνει ο πρώτος επιλαχών, ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών αρμόδιος για θέματα Διοικητικής Μεταρρύθμισης Χριστόφορος Βερναρδάκης.

Την παραίτηση του Γαβριήλ Σακελλαρίδη από το βουλευτικό αξίωμα ζήτησε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε μαζί του.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του γραφείου Τύπου του πρωθυπουργού, η επικοινωνία έγινε ύστερα από διαρροές στον Τύπο τις τελευταίες ώρες ότι ο Γ. Σακελλαρίδης προτίθεται να μην παραστεί στη σημερινή ψηφοφορία.

«Το περιεχόμενο της συμφωνίας ήταν γνωστό σε όσους κατήλθαν υποψήφιοι στις εκλογές της 20ής Σεπτεμβρίου και άρα η στάση αυτή δεν δικαιολογείται», ανέφεραν κυβερνητικές για τη στάση του Γαβριήλ Σακελαρίδη και την απόφαση του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα να ζητήσει την παραίτησή του από το βουλευτικό αξίωμα.

Η επιστολή παραίτησης του Γαβριήλ Σακελλαρίδη.

«Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε, Θα ήθελα με την επιστολή μου αυτή, να σας ανακοινώσω την παραίτησή μου από το βουλευτικό αξίωμα και να σας ζητήσω να κινήσετε τις διαδικασίες αντικατάστασής μου. Με εκτίμηση Γαβριήλ Σακελαρίδης» αναφέρει στην επιστολή του.

«Ο λόγος της παραίτησής μου είναι ότι αδυνατώ να συμβάλω στην υλοποίηση της κυβερνητικής πολιτικής» αναφέρεται σε δήλωση του Γαβριήλ Σακελλαρίδη που δημοσιεύει το left.gr. Ο κ. Σακελαρίδης χαρακτηρίζει μονόδρομο και την παραίτηση και την απόσυρση από την κεντρική πολιτική σκηνή.

«Πριν από λίγο γνωστοποίησα στον Πρόεδρο της Βουλής με επιστολή την παραίτησή μου από το βουλευτικό αξίωμα και αφού προηγουμένως είχα ενημερώσει τον Πρόεδρο και την γραμματέα της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ. Ο λόγος γι' αυτή μου την κίνηση είναι ότι αδυνατώ να συμβάλω στην υλοποίηση της κυβερνητικής πολιτικής» αναφέρει ο κ. Σακελλαρίδης και προσθέτει: «Η επιλογή της παραίτησης αλλά και της απόσυρσης από την κεντρική πολιτική σκηνή αποτελούν για εμένα μονόδρομο. Θέλω να ευχαριστήσω τους πολίτες της Α' Αθήνας για την εκλογή μου τον Γενάρη. Όσες και όσους συνεργαστήκαμε, από τότε μέχρι και σήμερα. Θέλω όμως να ευχαριστήσω και τον πρωθυπουργό για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε αναθέτοντας μου μία κρίσιμη κυβερνητική θέση, αλλά και για την κατανόησή του, στη μετέπειτα αποστασιοποίησή μου. Προφανώς και αναλαμβάνω τις ευθύνες που μου αναλογούν από τη δεκάμηνη κοινοβουλευτική μου θητεία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
website counter
friend finderplentyoffish.com