Με την αξιοποίηση του υπάρχοντος υλικού, το οποίο αναδιαμορφώθηκε και απέκτησε νέο κεντρικό σύνθημα τη λέξη «καλημέρα», θα γίνει φέτος η προβολή της Ελλάδας από τον ΕΟΤ.
Παράγοντες της τουριστικής βιομηχανίας εξέφρασαν την ικανοποιησή τους για το γεγονός ότι το δημιουργικό κομμάτι της διαφημιστικής εκστρατείας δεν κόστισε τίποτα, αλλά και για τη συνεργασία -για πρώτη φορά, όπως είπε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Νίκος Αγγελόπουλος- του ιδιωτικού τομέα με την πολιτική ηγεσία στο σχεδιασμό της.
Το κόστος της διαφημιστικής προβολής της Ελλάδας για το 2010 υπολογίζεται περίπου σε 12 εκατ. ευρώ
Η υφυπουργός πολιτισμού και Τουρισμού, Άντζελα Γκερέκου, υπογράμμισε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ότι το διαδίκτυο θα αποτελέσει όχημα για την προβολή της χώρας.
Αναφορικά με τα χρέη του ΕΟΤ στα ξένα μέσα ενημέρωσης η κ. Γκερέκου ανέφερε ότι έχουν ήδη γίνει πληρωμές έναντι, ύψους πάνω από 20 εκατ ευρώ.
Τρίτη 9 Μαρτίου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου