Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010

Απολογισμός ΚΕΠΚΑ για το 2009

Το μισό εκατομμύριο ευρώ άγγιξε το ποσό που γλίτωσαν καταναλωτές χάρη στην παρέμβαση του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών το 2009, σύμφωνα με τα αποτελέσματα του ετήσιου απολογισμού του, που έγινε στη Θεσσαλονίκη.


Αναλυτικά τη χρονιά που μας πέρασε, το ΚΕΠΚΑ:

* Δέχτηκε 2870 επιστολές από καταναλωτές και απέστειλε 2062 επιστολές με παρεμβάσεις, καταγγελίες, προτάσεις, για επίλυση προβλημάτων της αγοράς.

* Ασχολήθηκε, με περισσότερα, από 175 θέματα.

* Εκπροσώπησε τους Καταναλωτές, σε 88 συνεδριάσεις, ημερίδες, εκδηλώσεις επιτροπών και φορέων, στην Ελλάδα, στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ.

* Συμμετείχε σε 30 εκπαιδευτικά σεμινάρια.

* Εκπαίδευσε 2700 ενήλικες και μικρούς καταναλωτές.

* Κατατέθηκαν εκ μέρους του 53 ερωτήσεις, στη Βουλή των Ελλήνων και στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

* Διαχειρίστηκε 11766 παράπονα – καταγγελίες καταναλωτών.

* Η ιστοσελίδα του δέχτηκε 37.600 επισκέψεις, κατά μέσο όρο, το μήνα.

* Αντικαταστάθηκαν ελαττωματικά προιόντα, αξίας 124.065 ευρώ, κυρίως κινητά τηλέφωνα, ηλεκτρικές οικιακές συσκευές, ηλεκτρονικοί υπολογιστές, εξαρτήματα ηλεκτρονικών υπολογιστών, ρούχα, παπούτσια, έπιπλα κλπ.

* Επιστράφηκαν 112.473 ευρώ, σε καταναλωτές, από ινστιτούτα αδυνατίσματος και γυμναστήρια.

* Καταναλωτές απαλλάχτηκαν, από τραπεζικές χρεώσεις, ύψους 30.845 ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
website counter
friend finderplentyoffish.com