Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Στην τελική ευθεία η μαρίνα στη Θεσσαλονίκη

Πρόσω ολοταχώς για την ολοκλήρωση του διαγωνισμού που αφορά στη δημιουργία μαρίνας ελλιμενισμού σκαφών αναψυχής στο λιμάνι Θεσσαλονίκης βάζει η διοίκηση της ΟΛΘ Α.Ε., η οποία, παράλληλα, τελεί εν αναμονή της έγκρισης του ΤΑΙΠΕΔ για την προώθηση των διαδικασιών στο έργο της επέκτασης του 6ου προβλήτα, αλλά και του προωθούμενου διαγωνισμού για την εκβάθυνση του κρηπιδώματος 24.






Για το project της μαρίνας, όπως εξήγησε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ κ. Στ. Αγγελούδης, ήδη, ολοκληρώθηκε η περίοδος των διαβουλεύσεων με τους δύο υποψήφιους επενδυτές (Lamda Development και την κοινοπραξία των Άκτωρ ΑΤΕ, ΑΚΤΕ-VEGA, Cosmos Yachting και Marina Kroslin GMBH,) και στις αρχές Οκτωβρίου ο διαγωνισμός περνά στη β' φάση που προβλέπει υποβολή δεσμευτικών οικονομικών προσφορών. «Αν δεν υπάρξουν ενστάσεις, εκτιμάμε ότι έως το τέλος του χρόνου είναι εφικτό να έχουμε ανάδοχο», είπε ο κ. Αγγελούδης για το έργο των περίπου 11 εκατ. ευρώ, που θα έχει 218 θέσεις.

Διαπραγματεύσεις
Σε σχέση με την επέκταση του 6ου προβλήτα, ο «καπετάνιος» της ΟΛΘ ξεκαθάρισε πως το εάν θα ξεκινήσει διαπραγμάτευση με το δεύτερο μειοδότη (αφού η Μοχλός που κέρδισε τον διαγωνισμό δεν εξασφάλισε εγγυητική επιστολή) ή ο διαγωνισμός θα επαναπροκηρυχθεί, εξαρτάται από το ΤΑΙΠΕΔ. «Το ίδιο συμβαίνει και με project της επέκτασης του κρηπιδώματος 24 στο συμβατικό λιμάνι, για το οποίο έχουμε τις μελέτες, θα επικαιροποιήσουμε τα τεύχη δημοπράτησης και αν εξασφαλίσουμε το «πράσινο φως» του Ταμείου, θα μπορέσουμε να το δημοπρατήσουμε στις αρχές του 2013», εκτίμησε ο ίδιος, χαρακτηρίζοντας την επένδυση που μπορεί να φθάσει τα 80-90 εκατομμύρια ευρώ, απολύτου προτεραιότητας για το λιμάνι.

Περαιτέρω ο κ. Αγγελούδης ανέφερε ότι:

Συναινεί απολύτως με τον τρόπο που προωθείται η διαδικασία αξιοποίησης του λιμανιού, μέσω παραχώρησης σε ιδιώτες εγκαταστάσεων και δραστηριοτήτων της ΟΛΘ, διότι «πρέπει να έρθουν ιδιωτικά κεφάλαια στο λιμάνι και να συνδεθούν με την ανάπτυξή του, ταυτόχρονα όμως με την ύπαρξη μιας ισχυρής ρυθμιστικής αρχής που θα είναι στον έλεγχο του Δημοσίου».
Η κερδοφορία του 2012 θα είναι υψηλότερη από τα περίπου 15,3 εκατ. ευρώ της χρήσης του 2011.
Προωθείται έως το τέλος του έτους διαγωνισμός για την προμήθεια 5 γερανών, αρχικού προϋπλογισμού 20 εκατ. ευρώ.
Ξεκινά road show στο επόμενο τρίμηνο με επισκέψεις σε πελάτες και φορείς σε Σκόπια, νότια Σερβία, Κόσοβο, Βουλγαρία και Μαυροβούνιο, με στόχο την αύξηση της κίνησης και την επίλυση τυχόν προβλημάτων.
Προκηρύσσεται διαγωνισμός για την αξιοποίηση των συνεδριακών χώρων ως κινηματογραφικών αιθουσών.
Από το 2013 στο κομμάτι της κρουαζιέρας θα ξεκινήσουν και διανυκτερεύσεις (σ.σ. πέντε σε όλη τη σεζόν) αντί των αυθημερών επισκέψεων.
Τέθηκε σε λειτουργία σύστημα καταιονισμού για αντιμετώπιση του θέματος της ατμοσφαιρικής ρύπανσης (από τη σκόνη) και αναπτύχθηκε νέα περίφραξη.
Ολοκληρώθηκαν οι διαβουλεύσεις με τους δύο υποψήφιους επενδυτές (Lamda Development και την κοινοπραξία των Άκτωρ ΑΤΕ, ΑΚΤΕ-VEGA, Cosmos Yachting και Marina Kroslin GMBH)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
website counter
friend finderplentyoffish.com