Σάββατο 28 Ιουλίου 2012

ΕΚΠΟΙΖΩ Πρωταθλητές καταγγελιών τηλεπικοινωνίες και ιδιωτική ασφάλιση

Πρωταθλητές παραπόνων τηλεπικοινωνίες και ιδιωτική ασφάλιση όσων αφορά τις καταγγελίες από πολίτες, μετά τον κλάδο των τραπεζών.





Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία που έδωσε χθες στη δημοσιότητα η ΕΚΠΟΙΖΩ, βάσει των οποίων ο τομέας της ιδιωτικής ασφάλισης παραμένει πρώτος συγκεντρώνοντας το 19,3% του συνόλου των καταγγελιών που κατέγραψε η οργάνωση το 2011, ενώ για το πρώτο εξάμηνο του 2012 το ως άνω ποσοστό ανήλθε στο 23%.

Εντυπωσιακή είναι και η άνοδος του πλήθους των σχετικών καταγγελιών από 3.478 το 2009 σε 4.100 το 2011, σε ποσοστό 17,8%. Μάλιστα, μόνο για το πρώτο εξάμηνο του 2012 έχουν ήδη καταγραφεί 2.500 παράπονα καταναλωτών που αφορούν ασφαλιστικές εταιρείες και ως εκ τούτου εκτιμάται ότι θα ξεπεράσουν τα 4.500, καταγράφοντας αύξηση 9,7% από τον αντίστοιχο αριθμό το 2011.

Οι καταγγελίες των καταναλωτών αφορούν τα παρακάτω θέματα:

Αυθαίρετες και υψηλές αναπροσαρμογές ασφαλίστρων 55%
Αρνηση καταβολής αποζημίωσης 30%
Υποχρέωση ασφάλισης σε συγκεκριμένη εταιρεία με την αγορά αυτοκινήτου ή ακινήτου 15%
Ελλιπής πληροφόρηση και αδιαφάνεια όρων 20%
Λοιπές αθέμιτες και καταχρηστικές πρακτικές 27%.

Σχεδόν διπλάσιο αριθμό καταγγελιών κατέγραψε και ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών, καθώς ο αριθμός τους από τις 1.734 το 2009 έφτασε πέρυσι τις 3.500.

Οι καταγγελίες των καταναλωτών αφορούν κατά κύριο λόγο σε αδικαιολόγητες χρεώσεις (ποσοστό 58%), mobile internet (30%), SMS προς πενταψήφια νούμερα (22%), κακή ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών (18%), ελλιπή προσυμβατική ενημέρωση (20%), άλλα θέματα (4%).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
website counter
friend finderplentyoffish.com