Πρωταθλητές παραπόνων τηλεπικοινωνίες και ιδιωτική ασφάλιση όσων αφορά τις καταγγελίες από πολίτες, μετά τον κλάδο των τραπεζών.
Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία που έδωσε χθες στη δημοσιότητα η ΕΚΠΟΙΖΩ, βάσει των οποίων ο τομέας της ιδιωτικής ασφάλισης παραμένει πρώτος συγκεντρώνοντας το 19,3% του συνόλου των καταγγελιών που κατέγραψε η οργάνωση το 2011, ενώ για το πρώτο εξάμηνο του 2012 το ως άνω ποσοστό ανήλθε στο 23%.
Εντυπωσιακή είναι και η άνοδος του πλήθους των σχετικών καταγγελιών από 3.478 το 2009 σε 4.100 το 2011, σε ποσοστό 17,8%. Μάλιστα, μόνο για το πρώτο εξάμηνο του 2012 έχουν ήδη καταγραφεί 2.500 παράπονα καταναλωτών που αφορούν ασφαλιστικές εταιρείες και ως εκ τούτου εκτιμάται ότι θα ξεπεράσουν τα 4.500, καταγράφοντας αύξηση 9,7% από τον αντίστοιχο αριθμό το 2011.
Οι καταγγελίες των καταναλωτών αφορούν τα παρακάτω θέματα:
Αυθαίρετες και υψηλές αναπροσαρμογές ασφαλίστρων 55%
Αρνηση καταβολής αποζημίωσης 30%
Υποχρέωση ασφάλισης σε συγκεκριμένη εταιρεία με την αγορά αυτοκινήτου ή ακινήτου 15%
Ελλιπής πληροφόρηση και αδιαφάνεια όρων 20%
Λοιπές αθέμιτες και καταχρηστικές πρακτικές 27%.
Σχεδόν διπλάσιο αριθμό καταγγελιών κατέγραψε και ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών, καθώς ο αριθμός τους από τις 1.734 το 2009 έφτασε πέρυσι τις 3.500.
Οι καταγγελίες των καταναλωτών αφορούν κατά κύριο λόγο σε αδικαιολόγητες χρεώσεις (ποσοστό 58%), mobile internet (30%), SMS προς πενταψήφια νούμερα (22%), κακή ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών (18%), ελλιπή προσυμβατική ενημέρωση (20%), άλλα θέματα (4%).
Σάββατο 28 Ιουλίου 2012
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου