Αυξημένες υποχρεώσεις στους παρόχους τηλεφωνίας και ίντερνετ για την προάσπιση των δικαιωμάτων των καταναλωτών επιβάλλει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).
Συγκεκριμένα, για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των αιτημάτων/παραπόνων/καταγγελιών, η ΕΕΤΤ επιβάλλει στους παρόχους, μεταξύ άλλων, την υποχρέωση να απαντούν εγγράφως στον κάθε συνδρομητή εντός 20 ημερολογιακών ημερών και να αποδίδουν σε κάθε αίτημα ένα μοναδικό αριθμό αναφοράς (ο οποίος θα φέρει αριθμό πρωτοκόλλου και ημερομηνία παραλαβής).
Επιπλέον, συστήνει στους καταναλωτές να αιτούνται το μοναδικό αριθμό αναφοράς ταυτόχρονα με την υποβολή του αιτήματος/παραπόνο/καταγγελίας και να απευθύνονται στον Τομέα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών της ΕΕΤΤ, για τα ζητήματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της.
Κυριακή 11 Αυγούστου 2013
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου