Σύστημα αξιολόγησης τριών επιπέδων για τους δημοσίους υπαλλήλους σχεδιάζει το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης σε συνεργασία με τους Γάλλους εμπειρογνώμονες, με στόχο να κατατεθεί το σχετικό νομοσχέδιο εντός του Φεβρουαρίου.
Σύμφωνα με το Έθνος, το πρώτο στάδιο αφορά τον προσωπικό φάκελο του υπαλλήλου, όπου θα μπουν στο μικροσκόπιο τα πτυχία, τα προσόντα και η συμμετοχή σε σεμινάρια. Έπεται η "ακτινογραφία" των ικανοτήτων του εργαζομένου και στην τρίτη φάση θα αξιολογούνται η παραγωγικότητα και η επίτευξη στόχων.
Η νομοθετική ρύθμιση θα περιλαμβάνει τα νέα οργανογράμματα των υπουργείων, αλλά και τα κριτήρια αξιολόγησης των ικανοτήτων του προσωπικού που θα επιφέρουν σαρωτικές μετακινήσεις δημοσίων υπαλλήλων. Η διαδικασία της αξιολόγησης θα πραγματοποιηθεί κατ' αρχάς στους υπαλλήλους του στενού δημόσιου τομέα και κατόπιν θα ακολουθήσουν οι δημόσιοι φορείς.
Σε επτά στάδια θα πραγματοποιηθεί η κινητικότητα των υπαλλήλων. Η κινητικότητα θα αποτελέσει πάγια πρακτική ενώ όλοι οι υπάλληλοι θα γνωρίζουν ότι θα μετακινηθούν και σε άλλες θέσεις κατά τη διάρκεια της καριέρας τους. Το ανώτατο όριο βαθμολόγησης θα είναι τα 250 όρια, ενώ θα προτάσσονται οι εργαζόμενοι που είναι σε καθεστώς διαθεσιμότητας καθώς προβλέπεται αρνητική βαθμολογία για όσους υπηρετούν σε άλλες οργανικές θέσεις και θέλουν να μετακινηθούν.
Στο πρώτο λοιπόν στάδιο για την κινητικότητα των δημοσίων υπαλλήλων, καταγράφονται τα αιτήματα των φορέων για να καλυφθούν θέσεις στις οποίες υπάρχει ανάγκη στελεχών. Στο δεύτερο στάδιο, τα αιτήματα κατατίθενται ιεραρχημένα στην αρμόδια επιτροπή, η οποία καθορίζει τη σειρά προτεραιότητας των φορέων στους οποίους θα μετακινηθεί το προσωπικό. Έπειτα, δημοσιεύεται η προκήρυξη των θέσεων όπου περιγράφονται οι θέσεις ανά φορέα και τα τυπικά προσόντα που θα πρέπει να διαθέτει το προσωπικό. Στο τέταρτο στάδιο, καταγράφονται από τις αρμόδιες υπηρεσίες προσωπικού οι υπάλληλοι που επιθυμούν να μετακινηθούν.
Στο πέμπτο στάδιο, οι υποψήφιο υπάλληλοι καταθέτουν υπεύθυνη δήλωση στα γραφεία προσωπικού των διευθύνσεων που υπηρετούν και καταγράφουν τα τυπικά προσόντα που διαθέτουν ενώ παράλληλα δηλώνουν τις θέσεις που επιθυμούν να μετακινηθούν, με σειρά προτεραιότητας.
Μετά, εντός 20 ημερών τα γραφεία προσωπικού πρέπει να έχουν αποστείλει στο αρμόδιο υπουργείο τους πίνακες κατάταξης των υπαλλήλων που επιθυμούν να μετακινηθούν. Και τέλος, διαβιβάζονται στο ΑΣΕΠ οι καταστάσεις από όλες τις υπηρεσίες του Δημοσίου όπου και διαμορφώνεται ο τελικός πίνακας βαθμολογίας και κατάταξης των επιτυχόντων με βάση τη μοριοδότηση των κριτηρίων που περιγράφει η υπουργική απόφαση
Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου