Καρτέλ στον καθορισμό κατώτατων τιμών στις μεγαλύτερες ομοσπονδίες και συλλόγους ξενόγλωσσων φροντιστηρίων της χώρας εντόπισε η Επιτροπή Ανταγωνισμού μετά από αυτεπάγγελτη έρευνα.
Το αποτέλεσμα είναι οι γονείς να μην μπορούν να απολαύσουν μεγαλύτερες μειώσεις ή εκπτώσεις στις τιμές που πληρώνουν για τις σπουδές ξένων γλωσσών των παιδιών, και μάλιστα εν μέσω οικονομικών δυσκολιών. Κι αυτό γιατί, σύμφωνα με την εισήγηση της γενικής διεύθυνσης Ανταγωνισμού οι ομοσπονδίες και οι σύλλογοι καθόριζαν στα ξενόγλωσσα φροντιστήρια κατώτατα δίδακτρα, συγκεκριμένες εκπτώσεις, ενώ με ρήτρες απαγόρευαν στους μαθητές των φροντιστηρίων να συμμετέχουν σε άλλες εξετάσεις για την πιστοποίηση των γνώσεών τους.
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού θα εξετάσει την υπόθεση στις 23 Ιουλίου.
Πιο συγκεκριμένα η ανακοίνωση της ανεξάρτητης αρχής ανταγωνισμού αναφέρει:
«Η Ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού θα συνεδριάσει την 23.7.2012 για να εξετάσει, κατόπιν σχετικής Εισήγησης, εάν συντρέχει παράβαση του άρθρου 1 του ν. 703/1977 (νυν άρθρο 1 του ν. 3959/2011) και του άρθρου 101 της Συνθήκης για τη Λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σε υπόθεση που αφορά πρακτικές από συλλόγους ιδιοκτητών κέντρων ξένων γλωσσών που δραστηριοποιούνται ιδίως στις περιοχές της Αττικής, της Βόρειας Ελλάδας και της Κρήτης για τον καθορισμό των διδάκτρων των μελών τους και τη διατήρηση περιορισμών στην άσκηση της επαγγελματικής τους δραστηριότητας.
Όπως επισημαίνεται στο βασικό τμήμα της Εισήγησης, οι εν λόγω σύλλογοι ιδιοκτητών κέντρων ξένων γλωσσών – με βάση σειρά αποφάσεων των καταστατικών τους οργάνων ή/και σχετικές ρυθμίσεις στα καταστατικά, στους κανονισμούς δεοντολογίας ή σε άλλα έγγραφά τους – είτε προέβησαν στον καθορισμό των διδάκτρων που χρεώνουν τα μέλη τους (κατώτατη τιμή διδάκτρων, όροι παροχής εκπτώσεων), είτε συντόνιζαν άλλες σημαντικές παραμέτρους της εμπορικής δραστηριότητας των μελών τους ρήτρες μη ανταγωνισμού (ρήτρες περί της συμμετοχής ή μη σπουδαστών σε εξετάσεις γλωσσομάθειας, υπέρμετροι περιορισμοί στη διαφημιστική δραστηριότητα)».
Σάββατο 2 Ιουνίου 2012
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου