Εντός της εβδομάδας αναμένεται το πόρισμα για τα αιτία των φονικών κατολισθήσεων στα Τέμπη που κρατούν την Ελλάδα κομμένη στα δύο. Οι αρμόδιοι φορείς της περιοχής, που βρίσκονται σε συνεχείς συσκέψεις με τους ειδικούς επιστήμονες, εκτιμούν ότι η αποκατάσταση του οδικού δικτύου θα καθυστερήσει και δεν αναμένεται νωρίτερα από το τέλος του Ιανουαρίου.
Η κοιλάδα των Τεμπών θα ανοίξει μόνον όταν διασφαλιστεί ότι δεν υπάρχει απολύτως κανένας κίνδυνος, επανέλαβε σήμερα η περιφερειάρχης Θεσσαλίας σε σύσκεψη στη Λάρισα. Επίσης ιδαίτερο βάρος δίνεται στη βελτίωση του υπερφορτωμένου εναλλακτικού οδικού δικτύου, καθώς δεν υπάρχει η ανάλογη υποδομή για να ανταποκριθεί στην αυξημένη κίνηση.
Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Τέμπη διόδια
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναρωτιέμαι η ανάδοχος δεν είναι έκπτωτη!
Γιατί δεν το αναφέρει κανείς!
Η ΕΙΣΗΓΗΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ με την υπογραφή του τότε ΥΠΕΧΟΔΕ που σήμερα είναι νόμος του κράτους το αναφέρει ξεκάθαρα.
Η έκθεση: http://www.kerdos.gr/Documents/2007% 2007% 2019% 20% CE% 91% CE% B9% CF% 84% CE% B9% CE% BF% CE% BB% CE% BF % CE% B3% CE% B9% CE% BA% CE% AE% 20% CE% 88% CE% BA% CE% B8% CE% B5% CF% 83% CE% B7% 20% CE% 9C% CE % 91% CE% 9B% CE% 99% CE% 91% CE% 9A% CE% 9F% CE% A3% CE% 9A% CE% 9B% CE% 95% CE% 99% CE% 94% CE% 99 -% CE% A0% CE% 91% CE% 98% CE% 95_.doc
Α.1. Υφιστάμενο Οδικό Δίκτυο
Στα Υφιστάμενα Τμήματα περιλαμβάνεται ως οδός ιδιαίτερης σημασίας και η υφισταμένη εθνική οδός από τον Ανισόπεδο Κόμβο Ευαγγελισμού μέχρι Α / Κ Λεπτοκαρυάς, η οποία με τις προβλεπόμενες Κατασκευές θα λειτουργήσει αρχικά ως μέρος / συνέχεια των ήδη κατασκευασμένων και εν λειτουργία τμημάτων του αυτοκινητοδρόμου ΠΑΘΕ, με τις συναρμογές στην περιοχή Τεμπών - Ευαγγελισμού και στις περιοχές Ραψάνης και Σκοτίνας, ενώ μετά το πέρας της Μελετών Περιόδου-Κατασκευών θα λειτουργήσει ως οδός ιδιαίτερης περιβαλλοντικής σημασίας.
Ο Παραχωρησιούχος, πέραν της υποχρέωσης κατασκευής των νέων τμημάτων του αυτοκινητόδρομου, έχει αυξημένες συμβατικές υποχρεώσεις αναφορικά με τα υφιστάμενα τμήματα του αυτοκινητόδρομου από Ράχες έως Ευαγγελισμό και από Σκοτίνα έως και το Κλειδί, με στόχο να προσφέρει στους οδηγούς εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου σε αναβαθμισμένο αυτκινητόδρομο. Οι υποχρεώσεις αυτές αναλύονται κατωτέρω στο κεφάλαιο Δ της παρούσας έκθεσης συνοψίζονται δε στη συνέχεια ως εξής:
• Βελτίωση Οδικής Ασφάλειας, με επεμβάσεις στα γεωμετρικά χαρακτηριστικά.
• Αντιολισθηρά οδοστρώματα - Ανακατασκευή οδοστρωμάτων, ασφαλτικών στρώσεων, δομικών χαρακτηριστικών και απορροής επιφανειακών υδάτων.
• Ηλεκτρονικό σύστημα παρακολούθησης της κυκλοφορίας και κέντρα Λειτουργίας - Συντήρησης.
• Εργασίες Οδικής Ασφάλειας με ηλεκτροφωτισμό.
• Βελτίωση όλων των Ανισόπεδων Κόμβων.
• Επισκευή και Συντήρηση όλων των τεχνικών του Έργου και έργα αντιπλημμυρικής προστασίας.