Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

Κλείνει το τμήμα διακίνησης η Coca-Cola Τρία 'Εψιλον

Γενική συνέλευση πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι της Coca-Cola Τρία 'Εψιλον στη Θεσσαλονίκη προκειμένου να αποφασίσουν πως θα αντιδράσουν στις 23 απολύσεις (12 σήμερα και 11 αύριο) στο τμήμα διακίνησης, ενώ αναμένονται κι άλλες από 1ης Νοεμβρίου.





Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, οι απολύσεις οφείλονται στο γεγονός ότι αλλάζει ο τρόπος διανομής των προϊόντων της, τα οποία πλέον θα μεταφέρονται μέσω εξωτερικών συνεργατών (φορτηγών δημόσιας χρήσης). Στελέχη της επιχείρησης δήλωσαν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι "η εταιρεία έχει λάβει μέριμνα για να διασφαλίσει τους καλύτερους δυνατούς όρους για τους 33 εργαζόμενους στο τμήμα διακίνησης στης Θεσσαλονίκης". Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, οι εργαζόμενοι που θα απολυθούν θα λάβουν αποζημιώσεις πολύ υψηλότερες σε σχέση με αυτές που προβλέπει ο νόμος.

Ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων στην εταιρεία, Γρηγόρης Παπαδόπουλος, επισήμανε ότι ήδη σήμερα κοινοποιήθηκαν απολύσεις σε 12 εργαζομένους στο τμήμα διακίνησης, ενώ άλλες 11 έχουν προγραμματιστεί για αύριο και οι υπόλοιπες για την 1η Νοεμβρίου. Πρόσθεσε ότι οι εργαζόμενοι πραγματοποιούν σήμερα γενική συνέλευση, στις 3 μετά το μεσημέρι, προκειμένου να λάβουν τις αποφάσεις τους για τον τρόπο με τον οποίο θα αντιδράσουν στις απολύσεις.

Σύμφωνα με την εταιρεία η απόφαση της αλλαγής του τρόπου διακίνησης ελήφθη κατόπιν υλοποίησης μελετών και αναλύσεων αγοράς, που πραγματοποιήθηκαν υπό το πρίσμα των δυσμενών συνθηκών στην αγορά και με γνώμονα πάντα τη στρατηγική της επιλογή να διατηρήσει ισχυρή και σταθερή παρουσία στην Ελλάδα.

Στελέχη υποστήριξαν ότι την τελευταία διετία η εταιρεία έχει καταθέσει συνολικά τέσσερις προτάσεις στους εργαζόμενους, χωρίς να βρει ανταπόκριση από το σωματείο τους ή από το τριτοβάθμιο συνδικαλιστικό όργανο. Μεταξύ των προτάσεων, υποστηρίζουν, ήταν και αυτή που έδινε στους οδηγούς και βοηθούς της Θεσσαλονίκης τη δυνατότητα να εξακολουθήσουν να συνεργάζονται με την Coca-Cola Τρία Έψιλον, αφού τους παραχωρηθεί δωρεάν η κυριότητα των φορτηγών αυτοκινήτων ιδιοκτησίας της, προκειμένου με αυτά ν' αναλάβουν εκείνοι –ως ανεξάρτητοι επιτηδευματίες- τη διανομή των προϊόντων, είτε ιδρύοντας ατομική εταιρεία είτε μέσω τρίτης εταιρείας που θα ίδρυαν από κοινού. Μάλιστα, σύμφωνα με τα ίδια στελέχη, στους εργαζόμενους είχε προσφερθεί και η δυνατότητα τριετούς ή πενταετούς συμβολαίου συνεργασίας με την εταιρεία για τη διανομή των προϊόντων της στη Βόρεια Ελλάδα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
website counter
friend finderplentyoffish.com