Οι προσφορές και οι προωθητικές ενέργειες των σούπερ μάρκετ έχουν τραβήξει το ενδιαφέρον των περισσότερων καταναλωτών και σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) το 2012 τα ελληνικά νοικοκυριά επωφελήθηκαν περίπου 250 εκατ. ευρώ.
Από την έρευνα, που έγινε σε δείγμα 2.000 πολιτών σε όλη τη χώρα, προκύπτει ότι μόνο από τις αγορές προϊόντων σε προσφορά εξοικονομήθηκαν περίπου 140 εκατ. ευρώ.
Το συνολικό όφελος ξεπέρασε τα 250 εκατ. ευρώ χάρη στις δωροεπιταγές και επιστροφές χρημάτων.
Σύμφωνα με την έρευνα 8 στους 10 (82%) καταναλωτές αγοράζουν περισσότερα προϊόντα σε προσφορά σε σχέση με το διάστημα πριν από την οικονομική κρίση, ενώ 72% των Ελλήνων δηλώνει ότι θα διατηρήσει αυτή τη συνήθεια και αφού ξεπεραστεί η κρίση.
Επίσης 81% των καταναλωτών δηλώνει ότι βρίσκει περισσότερες προσφορές στα σούπερ μάρκετ σε σχέση με άλλα καταστήματα, 80% δηλώνει ότι συγκρίνει περισσότερο τις τιμές σε σχέση με το παρελθόν, ενώ περίπου 6 στους 10 (62%) αναφέρουν ότι πλέον αναζητούν πιο εντατικά προσφορές μέσω προωθητικών φυλλαδίων των αλυσίδων σούπερ μάρκετ καθώς και στο διαδίκτυο.
Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου