Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

Ανασύνταξη στα κομματικά Μέσα

Ο ΣΥΡΙΖΑ προχωρά στην επανατοποθέτηση της «Αυγής» και τη σύσταση site, ενώ η Χρυσή Αυγή αναζητά ραδιοφωνικό και τηλεοπτικό χρόνο





Μια σταθερή θέση στον άγριο κόσμο των εμπορικών ΜΜΕ διεκδικούν εσχάτως όσα κόμματα θεωρούν ότι δεν έχουν καθορισμένο ραντεβού με τους ψηφοφόρους τους. Εξαίρεση του κανόντα το ΚΚΕ καθώς η πτώχευση της Τυποεκδοτικής Α.Ε. και το κλείσιμο του «902» καθιστούν τη μηντιακή εμπλοκή προς άγραν κομματικού ακροατηρίου ριψοκίνδυνη υπόθεση.

Πόσω μάλλον όταν και αυτός ο «Ριζοσπάστης» επιστρέφει τον δημοσιογραφικό του στρατό από το «πτωχευμένο» κτίριο του Κρυονερίου στον Περισσό για να τον στεγάσει στο υπόγειο του «Σπιτιού του λαού». Μοναδικό σχέδιο επί χάρτου, η δημιουργία portal ως ασπίδα στις διαδικτυακές επιθέσεις και ως κάλυψη του κενού στα social media.

Την ίδια στιγμή, ο ΣΥΡΙΖΑ αδυνατεί να χαράξει κοινή στρατηγική για τα Μέσα του. Μπορεί η «Αυγή» να αύξησε τις επιδόσεις της (2.500 φύλλα καθημερινά και 5.200 τις Κυριακές) ωστόσο ο σκληρός πυρήνας του ΣΥΡΙΖΑ που ασχολείται με τα media (Α.Τσίπρας, Β. Μουλόπουλος, Π. Σκουρλέτης, Δ. Στούμπος) δεν φαίνονται να βιάζονται.

Με βραδύτητα, λόγω και της δυσκολίας εκταμίευσης των επιχορηγήσεων αλλά κυρίως εξαιτίας της φυσιογνωμίας της παράταξης με τις εγγενείς δυσκολίες κατάληξης σε συμφωνία όλων των συνιστωσών, προχωρούν θεωρητικά το σχέδιο αναμόρφωσης των Μέσων του ΣΥΡΙΖΑ με τον Ν. Φίλη, διευθυντή της «Αυγής», να εφαρμόζει μόνος του ένα πρώτο πλάνο επανατοποθέτησης της «Αυγής» με νέο σχεδιασμό, κάποιες προσλήψεις και πλουσιότερη θεματολογία. Στο πλάνο βρίσκεται και η σύσταση site ενδεχομένως υπό την ομπρέλα του avgi.gr

Σε παράλληλο χρόνο η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ σκέφτεται πολύ τους τρόπους με τους οποίους θα βρει διέξοδο στα αστικά Μέσα μιας και τα μέτωπα που έχει ανοίξει έχουν κλείσει τις πόρτες.

Τρανταχτό παράδειγμα ο καβγάς με την εφημερίδα «Παραπολιτικά», η διαμάχη του ΣΥΡΙΖΑ με τη «Δημοκρατία» κ.ά.. Εντοπίζοντας την ανάγκη για πρόσβαση σε μεγαλύτερο ακροατήριο, ο ΣΥΡΙΖΑ φέρεται να παρακολουθεί με ενδιαφέρον τις όποιες κινήσεις από τον κόσμο της «Ελευθεροτυπίας», ενώ δεν αποκλείεται να επηρεάσει στελέχη να αγοράσουν μετοχές στην «Εφημερίδα των Συντακτών» που θα εκδοθεί στις 22/10. Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, οι μικρομέτοχοι της εφημερίδας δεν δέχονται να καπελώσει ο ΣΥΡΙΖΑ το νέο εγχείρημα. Ο Ρ/Σ «Στο κόκκινο» παραμένει ακέφαλος μετά την παραίτηση Γ. Ανανδρανιστάκη, με δαπάνη ανακόλουθη έναντι των εσόδων και της απήχησής του.

Στα κόμματα της Δεξιάς καλοβλέπουν την αύξηση της προβολής των θέσεών τους. Ηδη προγραμματίζεται η αναβάπτιση του «Τηλεάστυ» σε ART TV με ιδιοκτήτη τον Γ. Καρατζαφέρη, πρόεδρο του ΛΑΟΣ, ο οποίος διατηρεί τη μεσημεριανή του εκπομπή. Με δική του εκπομπή («Ανατρεπτικό Δελτίο») και ο αδελφός του, Σπύρος. Το κανάλι έχουν αναλάβει οι Χ. Καλούδης και Δ. Κωνσταντάρας. Επίσης το ράδιο ΛΑΟΣ μετονομάστηκε σε ΑRΤ FM με διευθυντή τον Χ. Μπότσαρη και συνεργάτη τον καθηγητή Δ. Καζάκη.

Αν και τα δημοσιεύματα οργιάζουν αναφορικά με τη σύσταση του «Χρυσή Αυγή TV» οι Ν. Μιχαλολιάκος και Η. Κασιδιάρης αναζητούν κατ' αρχάς ραδιοφωνικό βήμα προκειμένου να εκθέτουν ως δίδυμο τις απόψεις τους. Παράλληλα έχουν γίνει κάποιες επαφές είτε για υπενοικίαση τηλεοπτικού χρόνου, αντί 200 ευρώ την ώρα σε περιφερειακά κανάλια, είτε ακόμη και για την αγορά συχνότητας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
website counter
friend finderplentyoffish.com