Περίοδο χάριτος διάρκειας 3 ετών θα έχουν οι ιδιοκτήτες φορτηγών προτού απελευθερωθεί το επάγγελμα, τόνισε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου.
Όπως ανακοινώθηκε, από 1η Ιανουαρίου του 2011, η αξία των αδειών θα μειωθεί κατά 30%, από 1η Ιανουαρίου 2012, η αξία θα υποχωρήσει επιπλέον 35% ενώ την 1η Ιανουαρίου 2013, θα χαθεί και το υπόλοιπο 35% της αξίας των αδειών.
Τον Ιούλιο του 2013, η αξία των αδειών των φορτηγών θα χρησιμοποιείται ως κεφάλαιο για την ίδρυση εταιρειών οδικών μεταφορών.
Επίσης, ανακοινώθηκε ότι για πρώτη φορά καθορίζεται το ύψος της αδείας ενός φορτηγού.
Για τον πρώτο τόνο, η εισφορά είναι 10.000 ευρώ, από δύο έως εφτά τόνους 2.000 ο κάθε τόνος και από εφτά έως 40, 1.500 ευρώ ο τόνος.
Αυτό σημαίνει ότι για ένα φορτηγό 40 τόνων, η συνολικά αξία είναι 71.400 ευρώ.
Αντίστοιχα, για ένα βυτιοφόρο 40 τόνων η αξία της άδειας ανέρχεται στα 102.000 ευρώ.
Ο υπουργός παραδέχθηκε εξάλλου ότι τα μέτρα για την απελευθέρωση του επαγγέλματος είναι αποτέλεσμα του Μνημονίου ενώ άφησε να εννοηθεί ότι το υπουργείο είχε προτείνει περίοδο χάριτος διάρκειας 5 ετών, χωρίς ωστόσο η πρόταση να γίνει αποδεκτή.
Αναφερόμενος στον κλάδο, ο υπουργός επισήμανε ότι η τελευταία άδεια σε φορτηγά δημόσιας χρήσης έχει δοθεί το 1971, με αποτέλεσμα ο κλάδος να θεωρείται πλέον κλειστό επάγγελμα.
Ανέφερε επίσης, ότι ο κλάδος αντιπροσωπεύει σε έσοδα το 7% του ΑΕΠ, αποτελείται από 33.000 οχήματα και σε αυτόν εργάζονται 110.000 άτομα.
Πέραν της απελευθέρωσης των οδικών μεταφορών, στη συνέντευξη Τύπου, ο υπουργός αναφέρθηκε στην ενίσχυση της οδικής ασφάλειας αλλά και στην αναδιάρθρωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ).
Τρίτη 27 Ιουλίου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου